About

Log in?

DTU users get better search results including licensed content and discounts on order fees.

Anyone can log in and get personalized features such as favorites, tags and feeds.

Log in as DTU user Log in as non-DTU user No thanks

DTU Findit

Report

Call centre i Danmark 2004 - Ledelse, samarbejde og teknologi

From

Center for Alternativ Samfundsanalyse1

Department of Management Engineering, Technical University of Denmark2

Cornell University i staten New York, USA har igangsat en international benchmarking undersøgelse af HR management og ’performance’ i call centre. Den har titlen ”The Global Call Center Industry Project. Strategy, HR Practices, & Performance”. Undersøgelsen er sponsoreret af ”Russell Sage Foundation”.

Den finder sted gennem et samarbejde mellem uafhæn-gige forskere i og omkring universitetsmiljøerne i en række lande i EU, Nordamerika, Afrika, det sydlige Asien, Syd-Øst Asien og Australien. I Danmark er det Danmarks Tekniske Universitet der er ansvarlig for un-dersøgelsen. CASA (Center for Alternativ Samfunds Analyse) har fået til opgave at gennemføre undersøgelsen og herunder at analysere og afrappor-tere undersøgelsens resultater.

Den danske del af undersøgelsen er gennem-ført i perioden marts 2004 – oktober 2004.

Language: Danish
Publisher: Center for Alternativ Samfundsanalyse (CASA)
Year: 2004
Types: Report

DTU users get better search results including licensed content and discounts on order fees.

Log in as DTU user

Access

Analysis